Kairo 25 november 18.02:

cairo-night.jpg

Fullmåne över Nilen

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Kairo 25 november 18.02:

  1. annaclara

    hej mia,
    tack for uppdateringar i den egyptiska politiken pa din blogg, jag har delat adressen t mina anaforavanner.
    hoppas allt ar bra med dig. glad forsta advent!

    nu forsta gangen i mail pa en manad. underligt.
    god fasta, tendensen till standig uppkoppling for mig madde bra av paus.

    efter helgen ar jag pa vag t sinai. kairo nu o darefter. vore gott att se dig,
    jag finns pa 0166376538. o mail da o da nu.

    anna-clara.

Kommentera

